Pomoc zdalna dla klientów LanTech

Firma LanTech jest licencjonowanym użytkownikiem oprogramowania TeamViewer.

Za pomocą programu TeamViewer możemy w przeciągu kilku sekund nawiązać połączenie internetowe z dowolnym komputerem osobistym lub serwerem i zdalnie nim sterować tak, jakby nasz serwisant siedział tuż przed nim. Bez potrzeby przekierowywania portów, czy stosowania skomplikowanych sieci VPN.

 

Wystarczy pobrać program do pomocy zdalnej ze strony producenta, strona sama rozpozna system operacyjny:
Wystarczy, zapisać aplikację na pulpicie lub dowolnym miejscu na dysku twardym. Nie trzeba jej instalować.
Uruchomić plik i przekazać nam podczas rozmowy telefonicznej numer ID sesji.
Serwisant połączy się z Państwa komputerem i udzieli pomocy a Państwo będziecie mogli obserwować jego działania na ekranie komputera. Jest to wygodna, szybka i bezpieczna metoda zdalnej pomocy stosowana na milionach komputerów na całym świecie.